اجرای ۶۰ درصدی طرح هادی در  روستاهای استان زنجان

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای سطح استان  اجرا شده است که در شهرستان خدابنده از ۲۴۰ روستا، ۱۱۳ روستا اجرای طرح هادی اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، رضا خواجه‌ای صبح روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از اجرای طرح هادی ۵۰ روستای شهرستان خدابنده که به صورت نمادین در روستایی دلایر سفلی این شهرستان با حضور استاندار انجام شد، اظهار کرد: امسال برای ۵۰ روستای شهرستان خدابنده مجموعه اعتبارات هزینه شده ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اعتبار ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ هزینه شده در ۵۰ روستای شهرستان خدابنده بیان کرد: حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، این اعتبار از محل مشارکت‌های دهیاران و ۴ میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه حدود ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی برای استان تخصیص پیدا کرده بود، تصریح کرد: طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای سطح استان اجرا شده است که در شهرستان خدابنده از ۲۴۰ روستا، ۱۱۳ روستا اجرای طرح پروژه طرح هادی اتفاق افتاده است.

خواجه ای با بیان اینکه ۵۵ درصد واحدهای مسکونی در استان مقاوم سازی شده است؛ افزود : سهم خدابنده در این رابطه ۶۸ درصد است که از میانگین کشوری بالاتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha