اجرای طرح های هادی روستایی بمناسبت هفته دولت در استان کرمان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت ، فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در استان تشریح کرد و از اجرای طرح هادی در ۶۰۰ روستای این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر سلطانی نژاد ضمن گرامیداشت هفته دولت در تشریح فعالیت‌ های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حوزه عمران روستایی و اجرای طرحهای هادی روستایی در یکسال گذشته گفت: اجرای طرح هادی در ۶۰۰ روستا مجموعا با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی توسط این بنیاد انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش این بنیاد در دریافت سهمیه ملی قیر رایگان در روستاهای فاقد دهیاری، افزود: عملیات اجرایی بهسازی محیط روستاها، زیر سازی و آسفالت ۲ و نیم میلیون متر مربع معابر جزء برنامه های این نهاد در هفته دولت می باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، بیان کرد: انجام ۵۰۰۰ متر جدول گذاری، ۳۵۰۰ متر مربع ساخت پیاده رو، ۱۰۰۰۰ متر مربع سنگفرش معابر، احداث و تجهیز ۷ بوستان روستایی و پارک کودک و احداث ۶ زمین چمن مصنوعی فوتسال از برنامه های این سازمان در حوزه زیباسازی اماکن روستایی طی هفته دولت در استان می باشد.

سلطانی پور، بهسازی محیط ۲ باب مدرسه و ۲ باب مسجد و آغاز عملیات اجرایی ترمیم و بهسازی نوار حفاری شرکت گاز معابر ۲۶۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیارد ریال را از دیگر برنامه های حوزه عمران روستایی در هفته دولت در استان کرمان برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha