دانشگاه ها امسال به صورت حضوری می باشند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در دومین روز هفته دولت، به عنوان نماینده دولت وارد کرمان شد، با بیان اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می شوند، گفت: نیاز است تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی زلفی گل در جریان سفر به استان کرمان پس از حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا در جلسه با روسای دانشگاه استان کرمان، گفت: دانشگاه‌ ها از سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برگزار می‌ شوند و نیاز است تمهیدات لازم جهت حضور پر شور و نشاط دانشجویان فراهم شود.

وی افزود: این تمهیدات باید شامل بحث‌ های رفاهی، خوابگاهی، تغذیه، ایاب و ذهاب دانشجویان باشد و برای آن ها برنامه ریزی شود تا امکانات لازم جهت حضور دانشجویان در کلاس های درس فراهم شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شرکت در برنامه‌های هفته دولت، دیدار با امام جمعه، سخنرانی قبل از خطبه‌ های نماز جمعه شهر کرمان و حضور در نشست با روسای دانشگاه استان را از جمله مهم‌ترین اهداف خود در سفر به کرمان اعلام کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت به همه دولتمردان، بیان کرد: از خداوند می‌ خواهیم به دولتمردان کمک کند تا در مسیر راه شهدا گام بردارند و تلاش کنند خواسته شهدا را محقق کنند.

 دانشگاه ها امسال به صورت حضوری می باشند

زلفی گل مهم‌ترین خواسته شهدا را گام برداشتن در راه دین، حمایت از ولایت، اجرای عدالت، فساد ستیزی و مردمی بودن برشمرد و گفت: امیدواریم خداوند این توفیق را به دولتمردان بدهد تا در این راستا گام بردارند.

وی با اشاره به دیدار خود با روسای مراکز دانشگاه‌های استان کرمان در این سفر تصریح کرد: در این دیدار ضمن آشنایی و بررسی مشکلات دانشگاه‌ ها در آغاز سال تحصیلی جدید، تلاش می‌شود این مشکلات برطرف شود و از استاندار کرمان درخواست کرد؛ همچون همیشه حامی و پشتیبان آموزش عالی و روسای دانشگاه‌ های استان باشد.

شایان ذکر است؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان ، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه کرمان، حضور در میز خدمت دولت در کرمان و دیدار با مسئولان دانشگاهی استان کرمان از جمله برنامه های سفر وزیر علوم در سفر به این استان است.

دکتر مرتضی فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، دکتر زلفی گل را در این سفر همراهی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha