کادر بهداشت و درمان در امید به زندگی نقش مهمی دارند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امیدبه زندگی مسئله‌ای است که در دنیا سنجیده می‌شود و کادر بهداشت و درمان در امید به زندگی نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، آیت‌الله علی خاتمی صبح رو شنبه در آئین نکوداشت روز پزشک و داروساز ضمن تبریک روز پزشک و داروساز، اظهار کرد: کرونا مسائل زیادی برای ما داشت ولی قله‌ برجسته‌ یا عنوان مدافعان سلامت در تاریخ پس از انقلاب اسلامی فراز برجسته‌ای است.

وی با بیان اینکه فراز برجسته قله در این مقطع تاریخ به درمان، پزشکی و داروسازی اختصاص پیدا کرده است، افزود: در مسیر ارتفاعات کرونا برای کادر بهداشت و درمان قله بود و در دل مردم جا پیدا کردند ولی دو گروه هستند که موفق نمی‌شوند، آنانی که خیلی عجله دارند و احتمال گم‌شدنشان زیاد بوده و افرادی که خیلی عقب می‌مانند و احتمال جا ماندنشان زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان نباید این افتخار را با غفلت و دلگرمی‌های موقتی عوض کنند، تصریح کرد.: هر کسی دانش بیشتری داشته باشد، توانایی بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه امید زندگی مسئله‌ای است که در دنیا سنجیده شده و کادر بهداشت و درمان در امید زندگی نقش دارند، گفت: شهادت در اسلام هدف نیست بلکه وسیله است بنابراین هدف چیزی است که شهادت به خاطر آن اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به موضوع جهاد، خاطرنشان کرد: کار کادر بهداشت و درمان و داروسازان در دوران کرونا جهاد بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha