تحقق وعده ساخت مسکن رئیس جمهور تا قبل از پایان دوره اول ریاست جمهوری

وزیر دادگستری با بیان اینکه  خیلی از افراد شبهاتی ایجاد می‌کنند که آیا این قول ساخت مسکن رئیس جمهوراجرا می‌شود یا نه گفت : با درایت و برنامه ریزی صورت گرفته در استان ها  اطمینان  حاصل میشود که قبل از پایان  دوره اول ریاست جمهوری این قول محقق می‌شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) دکتر امین حسین رحیمی در آیین مراسم آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۱هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن و ۷باب مدرسه ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که رئیس جمهوری در شعار های انتخاباتی و بعد از آن تاکید فراوان داشته و دارند طرح نهضت ملی مسکن است .

وی با بیان اینکه خیلی از افراد شبهاتی ایجاد می‌کنند که آیا این قول رئیس جمهوراجرا می‌شود یا نه تصریح کرد: وقتی باحضور در استان ها ساخت مسکن را شاهد می‌شویم که با درایت و برنامه ریزی طوری طراحی شده است که اطمینان میشود که قبل از پایان دوره اول ریاست جمهوری این قول محقق می‌شود .

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: وقتی در هیئت دولت آقای دکتر افشارچی برای استان زنجان مطرح شد گفته می‌شد که یک چهره علمی و دانشگاهی است آیا برای این کار مناسب است یا نه که بعد از بررسی های لازم و شناخت از ویژگی های ایشان مطرح شد که حتما در این کار موفق می‌شوند که امروز شاهدیم که درست انتخاب کردیم .

رحیمی بیان کرد : اتحاد و برابری در کارها می‌تواند کارها را پیش ببرد و اختلافات نیز موجب می‌شود بیشترین ضرر را مردم متوجه شوند.

وی با اشاره به اینکه مسکن بسیار مهم است که یکی از نیاز های مهم انسان است افزود : اگر به موقع این مسکن ها ساخته شود و تحویل مردم شود مردم احساس خوب و شیرینی را خواهند داشت.

این مسئول اظهار کرد: این همدلی و برادری را در استان را در مجلس مطرح می‌کنیم و هر کمکی از دولت باشد در خدمت استان هستیم و شما توانستید با
بدون بوجه دولتی و مولد سازی کارها را پیش برده اید که کار بسیار مهمی است و مدیران دلگرم به پشتیبانی مسئولان هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha