بازگشت ۴۳واحد تولیدی تعطیل استان زنجان به چرخه تولید

استاندار زنجان از بازگشت ۴۳ واحد تولیدی تعطیل استان زنجان به چرخه تولید خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، محسن افشارچی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه ملی استیل‌کورد در مجتمع نخ تایر صبا زنجان اظهارکرد: برخلاف اینکه بنده فکر میکردم ، استان زنجان بیش از اینکه یک استان کشاورزی باشد، یک استان صنعتی است.

وی با بیان اینکه ۳۷ درصد اقتصاد این استان وابسته به صنعت است، افزود: سبد صنایع و فعالیت های صنعتی در استان متنوع است و این نشان از ظرفیت های زنجان دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه و سرمایه‌گذار باید به طور سیستماتیک انجام شود، خاطرنشان کرد: از این روز زنجان جزو استان‌هایی است که با نگاه جدی به این موضوع قادر است به یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری در کشور تبدیل شود.

محسن افشارچی با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز فنی و حرفه‌ای،در بخش آسیب‌پذیر شهر زنجان گفت: این مرکز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است چرا که یکی از حوزه‌های مهم در آموزش فنی و حرفه‌ای، تکمیل آموزش‌ها با نیازهای تولید کشور است.

وی در پایان با اشاره به بازگشت ۴۳ واحد تعطیل استان به چرخه تولید گفت: اشتغال و اشتغال آفرینی منوط به تولید است و هدف گذاری برای ایجاد اشتغال باید با توجه به این نکته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت : در ششمین روز از هفته دولت و با حضور سرپرست وزارت کار،رفاه، تعاون و اموراجتماعی پروژه ملی استیل کورد زنجان افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha