اصحاب رسانه خراسان جنوبی خانه دار شدند

با حضور مسئولان، فاز نخست ساختمان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، علی فرخنده عصر امروز در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی اظهار کرد: دومین خانه مطبوعات سطح کشور امروز همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم افتتاح خانه مطبوعات استان که هدیه روز خبرنگار است مایه خیر و برکت باشد و بتوان از ظرفیت رسانه ای استان بیشتر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نگاه مثبتی به استان خراسان جنوبی آغاز شده است، ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی برکات فراوانی شامل حال این استان در حوزه زیرساخت شد اما زیرساخت‌ها در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خراسان جنوبی ضعیف و دارای عقب ماندگی است.

فرخنده بیان کرد: در تمام شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرا وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار ویژه برای تکمیل است و امیدواریم خانه مطبوعات استان خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات خراسان جنوبی باید خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد، گفت: جبران عقب ماندگی در زیرساخت های حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان نیازمند توجه ویژه در اختصاص اعتبار است.

اصحاب رسانه خراسان جنوبی خانه دار شدند

سمانه سالاری، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی در این مراسم، گفت: مرحله اول خانه مطبوعات و رسانه‌های استان همزمان با ششمین روز هفته دولت به بهره برداری رسید و خراسان جنوبی از اولین استان‌های کشور است که صاحب خانه می‌شود.

وی افزود: در این مرحله فضای اداری خانه مطبوعات در ۱۵۰ متر زیربنا افتتاح شد و در فاز دوم مهمانسرا و در مرحله سوم مجموعه کنفرانسی پیشرفته ساختمان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان احداث می‌شود.

سالاری، زمان آغاز فاز اول پرژه را در سال ۹۷ بیان و اظهار کرد: در این سال ۱۳۴۰ میلیون ریال برای ساختمان هزینه شد اما با تحویل ساختمان به مجری جدید و بسیج سازندگی در سال ۹۸ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ نیز پروژه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، چهار هزار میلیون ریال اعتبار مصوب داشت که با تلاش‌های انجام شده فاز اول پروژه این هفته به بهره برداری رسید، تصریح کرد: در فاز بعدی مهمان سرای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان برای اسکان مهمانان شهرستانی احداث می‌شود؛ همچنین احداث مجموعه کنفرانسی پیشرفته در مرحله بعد در دستور کار است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه در فضای اداری موجود امکان برگزاری جلسات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و همچنین اجرای نشست‌های مطبوعاتی دستگاه‌ها فراهم شده است، ادامه داد: با تامین و تکمیل زیرساخت‌های لازم امکان استفاده خبرنگاران از فضای اداری و اینترنت و... فراهم می‌شود.

اصحاب رسانه خراسان جنوبی خانه دار شدند

اصحاب رسانه خراسان جنوبی خانه دار شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha