جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته تعاون شهرستان بیرجند برگزار شد

به ریاست مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند و با حضور دبیر اتاق تعاون استان،رئیس بانک توسعه تعاون شهرستان و جمعی از مدیران اتحادیه ها و تعاونی ها و کارشناسان این حوزه، با هدف تبادل نظر و برنامه ریزی درخصوص هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته درمحل اتاق تعاون خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد کسایی، مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند در این جلسه در خصوص اهمیت و بسط و گسترش فرهنگ تعاون در جامعه هدف، افزود: با توجه به نامگذاری امسال و به منظور اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری همه ما باید در راستای نهادینه شدن فرهنگ تعاون و نیز بهره ور نمودن تعاونیها در شهرستان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: برای بسط و توسعه بخش تعاون،برنامه ریزی ها نیز می بایست بر اساس محور های کارشناسی شده صورت پذیرد زیرا گسترش و تقویت تعاون یکی از مهمترین اولویتها است.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند، تصریح کرد: رونق تعاونی ها و حوزه تعاون می تواند نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

کسایی ترویج و توسعه فرهنگ تعاون را بسیار ضروری دانست و گفت: تخصصی و متفاوت بودن برنامه های هفته تعاون امسال در سطح شهرستان را بسیار مهم دانست.

وی با تقدیر از تعامل شایسته و مطلوب اتاق تعاون استان در خصوص توسعه و ترویج بخش تعاون، افزود: امیدواریم امسال نیز با همکاری و همیاری همه تعاونی ها و اتاق تعاون استان بتوانیم مراسم هفته تعاون را به بهترین نحو و بطور شایسته در جهت معرفی دستاوردهای بخش تعاون و تعاونگران نمونه واهمیت این بخش در اقتصاد و اشتغال برگزار کرد.

کسایی آغاز هفته تعاون امسال را از ۱ شهریور تا ۷ شهریور اعلام کرد و گفت: در این هفته دیدار تعاونگران و تعاونی ها با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از تعاونی های فعال، تجلیل از تعاونی ها و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه تعاون از برنامه های مهم این هفته در شهرستان بیرجند دانست.

همچنین در خاتمه این جلسه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه برگزاری هر چه مطلوب تر مراسم هفته تعاون مطرح کردند.

لازم به ذکر است امسال با توجه به اهمیت جهاد تبیین و حوزه رسانه ستاد خبری هفته تعاون در شهرستان بیرجند با مسئولیت مدیر خبرگزاری سلامت خراسان جنوبی تشکیل شد و اخبار این هفته با همکاری رسانه های استان پوشش کامل داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha