پرداخت هزینه درمان بیماران توسط اوقاف قایمشهر

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر از  پرداخت ۹۰۰ میلیون تومانی اوقاف جهت هزینه دارو و درمان افراد نیازمند در شهرستان قائمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به
ششمین روز از هفته دولت و اقدامات اوقاف قایمشهر اظهار کرد: از محل درآمد موقوفه علی نقی کنی، در طول یک سال بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان جهت هزینه دارو و درمان افراد آبرومند شهرستان قائمشهر مساعدت شد و این نمونه‌ای از این پرداخت هزینه‌های درمانی است.

وی ادامه داد: امروز اجرای نیت پرداخت هزینه درمان ۵ نفر در بیمارستان رازی قائمشهر توسط اوقاف انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر گفت: همچنین در طول سال نیز فاکتور های درمانی که از طریق افراد نیازمند به اداره اوقاف شهرستان درخواست داده می‌شود نیز پرداختی آن انجام می‌شود تا مشکل این افراد حل شود.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خوددر بحث مهر تحصیلی اظهار کرد: از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه سطح شهرستان حدود ۷۰۰ بسته و هر بسته به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای افراد آبرومند و دانش آموزان عزیزمان اهداشد و امیدواریم بتوانیم از محل همین درآمد این موقوفات گوشه ای از مشکلات که مردم را گره‌گشایی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بتوانیم خدمات ارزنده‌ای بیشتر و بهتری در بحث مهر تندرستی و مهر تحصیلی انجام دهیم و رسانه ها نیز با تبلیغ ترویج فرهنگ وقف کمک کنند تا واقفین خیر اندیش بیشتری در این مسیر وارد شوند.

همزمان با هفته دولت و به برکت موقوفات
هزینه درمان ۳۷۰ بیمار نیازمند قائمشهری پرداخت شد

حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران گفت: با اجرای طرح مهر تندرستی از محل موقوفه علی‌نقی‌کنی هزینه درمان ۳۷۰ بیمار نیازمند به ارزش حدود یک میلیارد ریال پرداخت شد.

همزمان با هفته دولت و در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش، با حضور آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرماندار قائمشهر و رئیس اداره اوقاف قائمشهر، آیین ترخیص بیماران نیازمند این شهرستان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha