طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده هایشان در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده هایشان به مناسبت هفته دولت در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ ضمن تبریک هفته دولت گفت: هدف اصلی کتابخانه های عمومی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. برای هدایت مردم به سوی کتابخانه ها و رسیدن به این هدف ابتدا باید زمینه حضور مردم در این فضاها را فراهم سازیم.


وی افزود: یکی از راه های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه ها و آشنایی بیشتر با نسل جدید کتابخانه ها به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی و آموزشگاه های غیررسمی برگزاری برنامه ها و طرح های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه ها، نشست های کتابخوانی، رونمایی از کتاب و ... است.

در همین راستا، همزمان با هفته دولت و در راستای گرامیداشت مقام کارمند، طرح عضویت رایگان کارکنان دولت به همراه خانواده هایشان در کلیه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در روز سه شنبه 8 شهریورماه 1401 اجرا می شود.

علاقمندان برای استفاده از طرح عضویت رایگان می توانند به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند. همچنین می توان بصورت غیرحضوی از طریقه مراجعه به نشانی http://libs.plib31.ir استان، شهر و کتابخانه مورد نظر را انتخاب و با زدن کلید گزینه کد تخفیف را دریافت نمایند. پس از ارسال کد به شماره همراه وارده شد و ارائه آن به کتابدار مراحل ثبت نام تکمیل می شود.


متقاضی پس از دریافت کد می تواند تا 18 شهریورماه به کتابخانه منتخب مراجعه و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.


گفتنی است، عضویت در کتابخانه های عمومی استان در این طرح بصورت یکساله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha