سالن ورزشی چند منظوره زیتون  به بهره برداری رسید

سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد در شهر زنجان در آخرین روز از هفته دولت، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، در آخرین روز از هفته دولت، سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد در شهر زنجان با حضور فرماندار زنجان و معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، ضمن گرامی داشت هفته دولت با اشاره به پروژه سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد، گفت: پروژه‌هایی از این قبیل در مناطق هدف و کم‌تر توسعه یافته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا می‌شود.

اصغر اسماعیلی تاکید کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در مناطق هدف و کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود.

وی افزود: سالن‌های ورزشی، سالن چمن، درمانگاه، مدارس از این قبیل پروژه‌ها هستند که از محل اعتبارات بازآفرینی عمدتاً در مناطق کم‌تر توسعه یافته و سکونت گاه‌های غیر رسمی اجرا می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان متذکر شد: همچنین در منطقه اسلام آباد دو پروژه و کوی وحدت هم چنین پروژه‌هایی در حال اجرا است.

اسماعیلی با بیان اینکه هر سال اعتباراتی از محل اعتبارات بازآفرینی شهری به اجرای این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد که امروز به مرحله بهره برداری رسید در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع با برآورد روز هشت تا ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری اجرا شده است.

وی افزود: زمین این سالن ورزشی برای اداره کل آموزش و پرورش استان است و با هماهنگی و همراهی فنی اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته و ساخت و اجرا بر عهده راه و شهرسازی بوده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان بیان داشت: به علت تراکم جمعیتی که در مناطق کم‌تر توسعه یافته وجود دارد و نیاز مردم از حیث امکانات ورزشی و تفریحی این فضا تامین گردیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha