مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی: اتصال 20 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اتصال ۲۰ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۲۴۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مصطفی بهی با اعلام این خبر، گفت: در ادامه طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات، با تامین تجهیزات مورد نیاز و نصب آنها، در هفته دولت عملیات ارتقاء ۱۲ سایت تلفن همراه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این سایت ها که در شبکه همراه اول هستند، تصریح کرد: ۲۰ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۲۴۰۰ خانوار از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به منابع اعتباری این پروژه تصریح کرد: اعتبار پروژه های توسعه ارتباطات روستایی از محل منابع خدمات عمومی اجباری فاوا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین می شود و برای این ۱۲ سایت اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال از همین محل هزینه شده است.

بهی افزود: در ادامه اجرای طرح اتصال روستاها و در برنامه کوتاه مدت، با نصب تجهیزات سایت های تامین اعتبار شده، تا سه ماه آینده، ۱۶ سایت جدید تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی احداث می شود و ۱۹ سایت تلفن همراه روستایی دیگر نیز برای برقراری پوشش اینترنت پرسرعت همراه، به تکنولوژی های بالاتر ارتقا پیدا می کند که مجموعا ۶۶ روستا را از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha