امداد رسانی هوایی به مصدوم حادثه دیده در ارتفاعات هرمزگان توسط هلال احمر کرمان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از انتقال و جابجایی هوایی یک مصدوم ۳۵ ساله که در ارتفاعات تشکر روستای هماگ در منطقه بارزین استان هرمزگان، گرفتار شده بود توسط تیم امداد و نجات این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در پی اعلام نیاز از سوی جمعیت هلال احمر هرمزگان مبنی بر جابجایی و انتقال یک فرد حادثه دیده در ارتفاعات کوهستان تشکر در روستای هماگ در منطقه بارزین این استان، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان کرمان توسط بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمان، ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه نهم شهریور ماه جاری به منطقه حادثه دیده اعزام شدند و طبق بررسی های به عمل آمده، این مصدوم که جوانی ۳۵ ساله بود، در حین انجام کار، از ارتفاع سقوط کرده و از ناحیه کمر و دست دچار تروما و خونریزی شده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به اینکه تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت در ارتفاع ۲ هزار متری به مصدوم دسترسی پیدا کردند، تصریح کرد: سرانجام در ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز، این مصدوم توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمان به بیمارستان شهید محمدی استان هرمزگان انتقال داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha