افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ طرح ویژه هفته دولت در شهرستان جیرفت

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت از افتتاح ۴۷ طرح عمرانی و زیرساختی در حوزه برق رسانی، آسفالت و بهسازی معابر روستایی، گاز رسانی و... در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلندنظر با بیان اینکه تا قبل از هفته دولت؛ در مجموع در شهرستان جیرفت ۹۵ طرح با اعتبار ۵ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آماده افتتاح یا کلنگ زنی بود، گفت: در هفته دولت ۴۷ طرح افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها مربوط به ادارات برق، آب، راهداری، بنیاد مسکن، مخابرات، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شهرداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد و زندان است؛ افزود: تمامی طرح های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت متعلق به بخش دولتی است و برای ۳۵۰ نفر اشتغالزایی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت؛ بهره برداری از ۱۰ هزار مترمربع سنگفرش و آسفالت توسط بنیاد مسکن، احداث سه پل در روستاها، اجرای ۲۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی و ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی توسط راهداری، آبرسانی به روستاها، شهرک عدالت و طبیعت توسط اداره آبفا و بهبود ولتاژ برق مناطق شهر و روستا را از جمله طرح های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

بلندنظر بیان کرد: از دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت در شهرستان جیرفت ارتقای پهنای باند همراه اول و واگذاری پهنای باند ایرانسل توسط مخابرات، احداث مدرسه توسط اداره آموزش و پرورش، ساخت ۴۴ واحد مسکونی توسط کمیته امداد و احداث پنج سد خاکی در روستاها توسط منابع طبیعی بود.

وی؛ گازرسانی به شهر درب بهشت(ساردوئیه) و ۹ روستا توسط شرکت گاز و طرح خط انتقال آب، اجرای سیستم های نوین آبیاری، احیا، مرمت و لایروبی قنات توسط سازمان جهاد کشاورزی را از دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت در شهرستان جیرفت اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha