مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی: برگزاری رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی فردا با حضور بیش از ۱۶۰ جهادگر حوزه دامپزشکی در قالب ۴۰ اکیپ در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد اصغرزاده، اظهار داشت: رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی، از ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه در خراسان جنوبی با حضور اکیپ‌های دامپزشکی داخل و خارج از استان آغاز می‌شود.

به گفته وی در این رزمایش ۴۰ اکیپ شامل ۱۲ اکیپ خارج از استان و ۲۸ اکیپ از خراسان جنوبی خدمات مورد نظر را به خانواده‌های روستای عشایری ارائه می‌کنند.

اصغرزاده اضافه کرد: اکیپ‌های شرکت کننده در این رزمایش شامل ۱۵۳ نفر دامپزشک و کارشناس و کاردان و تکنسین دامپزشکی هستند.

وی ادامه داد: در این رزمایش به ۱۱۵ منطقه روستایی عشایری در قالب اکیپ‌های واکسیناسیون، سم پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش به هشت هزار و۷۵۸ خانوار روستایی عشایری خدمات ارائه می‌شود.

اصغرزاده تصریح کرد: این رزمایش با همکاری استانداری، سازمان بسیج سازندگی، اداره کل دامپزشکی، اداره کل امور عشایری، سازمان بسیج عشایری و سازمان بسیج مهندسی کشاورزی برگزار می‌شود.

به گفته وی این رزمایش روز جمعه صبح در مجتمع غدیر بیرجند آغاز می‌شود و پس از آن اکیپ‌های عملیاتی به مناطق از پیش تعیین شده، اعزام می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha