تمامی مطالبات کلزا کاران زنجانی پرداخت شد 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از پرداخت ۷۹ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال از بهای خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،ولی اله زمانی با اشاره به افزایش ۸ هزار تومانی خرید تضمینی کلزا، اظهار کرد: بیش از ۲۵۹ تن و ۴۴۷ کیلوگرم دانه‌های روغنی کلزا تا تاریخ ۲۲ مرداد ماه سال جاری از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی افزود : امسال هشت مرکز خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ در شهرستان‌های ماهنشان، ابهر، خرمدره، طارم هرکدام یک مرکز و در خدابنده و زنجان نیز هر کدام دو مرکز آماده خرید این محصول از کشاورزان است.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه محموله‌های کلزا تحویلی کشاورزان کاهش داشته است، اظهار کرد: ۱۱۴ محموله دانه‌های روغنی کلزا از ۸۲ کشاورز خریداری و ذخیره شده است.

زمانی ادامه داد: با هدف تشویق کشاورزان به کشت محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی کلزا به ۲۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم افزایش یافته است.

لازم به توضیح است سالانه دانه های روغنی تولید شده توسط غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به صورت تضمینی و با نرخ دولتی خریداری و به کارخانه های روغنی کشی ارسال می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha