مجوز جدید واحد نانوایی صادر نمی‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امکان صدور مجوز نانوایی‌های جدید در زنجان از سوی سازمان صمت و اتحادیه نانوایان وجود ندارد، بلکه بحث انتقال واحدهای نانوایی بر اساس جمعیت هر منطقه ،واحد نانوایی منتقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،ولی اله زمانی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای نانوایی در بافت مرکزی و پرتردد سطح شهر زنجان قرار دارد، اظهارکرد: با توجه به ایجاد شهرک‌های جدید التاسیس در شهر زنجان قصد داریم به کمک دستگاه های ذیربط ۱۰ واحد نانوایی که در بافت مرکزی و در کنار هم قرار دارند به مرور زمان به شهرک‌های جدید التاسیس و اقماری انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف نان در استان زنجان ۱۱ کیلوگرم است گفت: البته ۳ تا ۴ کیلوگرم میزان گفته شده مازاد مصرف محسوب می‌شود.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه امکان صدور مجوز نانوایی‌های جدید در زنجان از سوی سازمان صمت و اتحادیه نانوایان وجود ندارد، گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، در تقسیمات صورت گرفته به نیازسنجی‌ها توجه نشده و در حال حاضر در یک محله شهر زنجان چند واحد نانوایی را شاهدیم.

زمانی با اشاره به جلسات کارگروه آرد و نان استان و شهرستان‌ها و مصوبات مربوطه تصریح کرد: بر این اساس مقرر شده است که واحدهای نانوایی از بافت مرکزی و پرتردد که تعداد واحدها نیز بالاست برای تامین نیاز خانوارها به شهرک‌های اقماری و جدیدالتاسیس منتقل شوند، تاکید می‌کنیم به هیچ عنوان مجوز جدید واحد نانوایی صادر نمی‌شود بلکه بحث انتقال واحدهای نانوایی بر اساس جمعیت هر منطقه واحد نانوایی منتقل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha