افتتاح دو طرح سلامت محور و خدماتی ویژه بیماران خاص در کرمان

مدیر عامل موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) کرمان از افتتاح دو طرح سلامت محور و خدماتی، شامل همراه سرای بیماران و داروخانه شبانه روزی بیماران خاص و سخت درمان در موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) و دارالشفای امام رضا(ع) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی شمسی نیا در مراسم افتتاح این طرح‌ ها، گفت: مجوز تاسیس داروخانه به موسسه خیریه داده نمی‌ شود؛ اما قراردادی بین این موسسه و دکتر کاویانی برای ساخت داروخانه منعقد و قرار شد با مدیریت او خدمات دارویی به بیماران خاص و سخت درمان ارائه شود.

وی افزود: این داروخانه شبانه روزی بیشتر در حوزه داروهای ویژه بیماران خاص و سخت درمان فعالیت خواهد داشت.

مدیر عامل موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) بیماران خاص استان کرمان، بیان کرد: مکان داروخانه، حدود ۵۰ متر مربع و متعلق به موسسه خیریه ثامن الحج(ع) و دارالشفای امام رضا(ع) کرمان است و مختار عبدالرحمانی خیر گرانقدر ۲ میلیارد تومان در این بخش هزینه کرده است.

شمسی نیا تصریح کرد: همچنین همراه سرای بیمار با گنجایش ۵۰ نفر به همت خانواده خیران شادروان یحیی اسماعیل زاده و همسر او ساخته و به موسسه بیماران خاص اهدا شده است.

وی اظهار کرد: دو خیر دیگر نیز به نام های نیک طبع و مهدوی نیز تجهیزات همراه سرا و همچنین یک منزل را در خیابان جامی برای استقرار بخش ژنتیک به موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) واگذار کرده اند.

مدیر عامل موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) بیماران خاص استان کرمان، اذعان داشت: تا پایان امسال، ۴ همراه سرای بیمار در استان کرمان راه اندازی شود.

شمسی نیا، خاطرنشان کرد: تلاش شده با وجود هزار و ۸۰۰ بیمار ام. اس، یک بخش درمانی برای این بیماران در موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) و دارالشفای امام رضا(ع) کرمان راه اندازی شود.

شایان ذکر است؛ هزار و ۲۰۰ بیمار تالاسمی، ۳۰۰ بیمار هموفیلی و ۳ هزار بیمار پیوند، همودیالیز و نارسایی کلیه در استان کرمان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha