ارائه بلیط نیم‌بها  روز سینما در مازندران

مدیر امور سینمایی استان مازندران، گفت: به مناسبت روز ملی سینما بلیط مراکز سینمایی استان نیم بها عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سید سعید پور قاسم با تبریک روز 21 شهریور روز ملی سیمنا، اظهار کرد:برگزاری برنامه ملی ویژه روز سینما در استان مازندران در دستور کار است.
وی با اشاره به استقبال مناسب مردم از خدمات ارائه شده در سینماهای استان، اظهار کرد: برای جلب نظر مراجعه کنندگان به هنر هفتم طرح توسعه سینماهای استان در دستور کار است.
مدیر امور سینمایی مازندران، از تصویب پروژه بازسازی سینما در استان مازندران خبر داد و گفت: این طرح در شهر ساری و آمل عملیاتی می‌شود.
پورقاسم خاطر نشان کرد: در پروژه مرکز استان مازندران، تعداد سالن‌های سینما سپهر ساری به پنج سالن افزایش می‌یابدو در هر سالن فیلم‌های روز پرده سینما کشور به نمایش گذاشته می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در سینما بهمن آمل که در حال حاضر دو سالن فعال دارد بنا داریم تعداد سالن‌ها را به چهار سالن افزایش دهیم.
وی با اشاره به وسعت سینما سپهر ساری برای برگزاری جشنواره‌ها فرهنگی و هنری، گفت: در سال جاری چندین جشنواره و همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

این مسوول درباره برگزاری برنامه‌های روز ملی سینما در استان مازندران، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و به جهت تکریم از علاقمندان به سینما در این هفته دو روز بهای بلیط را به نصف کاهش دادیم.

پورقاسم یادآور شد: طرح ارائه بلیط نیم بها سینما در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام می‌شود و برنامه ارائه بلیط نیم بها سینما در طول سال و در روزهای سه‌شبنه اجرایی می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند بلیط‌های نیم بها سینما ویژه روز این روز را با حضور در گیشه‌ها و به صورت اینترنتی دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha