تمهیداتی برای ایجاد پیست موتورسواری در قم اندیشیده شده‌است
مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به نبود پیست موتور سواری برای موتورهای سنگین در این استان گفت: تمهیداتی برای ایجاد پیست موتورسواری و حل این معضل در قم اندیشیده شده‌است.

ابراهیم سانی خانی ابراز داشت: با توجه به این که در خصوص موضوع تمرینات موتورسواران دارای موتور سنگین در آزادراه قم به گرمسار در استان فکری نشده بود جلسه‌ای با استاندار قم گذاشتیم و عنوان شد که باید منطقه ای در قم بدین منظور آماده شود.

وی بیان کرد: پیست موتور سواری قم باید هم نزدیک به شهر قم باشد و هم تردد خودرویی نداشته باشیم تا بتوانیم به راحتی تمرین موتور سواری را در آن داشته باشیم.

وی گفت: برای این که محل تمرین فعلی موتورسواران را از جاده انتقال دهیم چند نقطه مانند فرودگاه قم را مدنظر داریم.

سانی خانی گفت: گزینه دیگر این بود که جاده‌ای که به صورت متروک است و از آن استفاده نمی‌شود را در اختیار بگیریم اما چون قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است اکثر جاده ها بار ترافیکی دارد و کمتر جاده ای را داریم که از آن استفاده نشود.

وی گفت: بزودی حتما مکانی را برای تمرینات موتورسواران قم در نظر می گیریم و اهتمام داریم که هر چه زودتر این مورد انجام شود.

حضور پرتعداد موتورسواران درحاشیه آزادراه قم به گرمسار در ایام تعطیل هفته برای تمرین به معضل خطرناکی تبدیل شده که جان مسافران در حال تردد در جاده و موتورسواران را در معرض تهدید قرار داده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha