کد خبر: 187171
۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
هلاکت دو شرور مسلح در شهرستان کهنوج
تصویر آرشیوی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان، از هلاکت یک قاتل مسلح و همدست او که در سال ۹۸ مرتکب یک فقره قتل در شهرستان رودبارجنوب شده بودند، طی درگیری مسلحانه با ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان‌؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر، گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران انتظامی و یگان تکاوری شهرستان کهنوج، محل اختفای یک قاتل مسلح به همراه ۲ نفر از همدستانش در یکی از محله های شهرستان کهنوج شناسایی و ماموران برای دستگیری آنان به این مکان اعزام شدند.

وی افزود: اشرار مسلح که خود را در محاصره پلیس دیدند، بدون توجه به اخطارهای ماموران شروع به تیراندازی به سمت ماموران کردند و حاضر به تسلیم نشدند که در نهایت پس از ۲ ساعت درگیری و تیراندازی متقابل، قاتل مسلح و همدستش به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس ضمن دستگیری یک متهم دیگر، در بازرسی از محل اختفای این قاتل ۲ قبضه سلاح جنگی با پنج تیغه خشاب و ۱۰۲ عدد فشنگ جنگی کشف کرد.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: این قاتل در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با شلیک سلاح کلاشنیکف، یک شهروند را در شهرستان رودبارجنوب به قتل رسانده و متواری شده بود و به همراه دیگر همدستانش، سوابق متعددی از قبیل سرقت های مسلحانه، حمل مواد مخدر و شرارت را در کارنامه خود داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha