بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در مرزها قرار دارند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در مرزها است که ۷۹ هزار وسیله آن فقط مربوط به شهر مهران است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، امروز سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور فراجا در پایانه مرزی مهران با اشاره به این که ۷۰ درصد تصادفات ما به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاده گفت: چون زائرانی که از عراق مراجعه کرده اند خسته هستند و بلافاصله پشت خودرو مینشینند این اتفاقات را شاهد هستیم.

وی افزود: از همه رانندگان استدعا داریم که به محض ورود به پایانه های مرزی به میزان کافی استراحتت کنند سپس ادامه مسیر دهند، هر دو ساعت یک بار هم حداقل ۱۵ دقیقه در شانه خاکی سمت راست جاده ها بایستند سپس ادامه مسیر دهند.

رئیس پلیس راهور فراجا از ممنوعیت کامیون ها و تریلرها خبر داد و بیان کرد: وسایل نقلیه سنگین از جاده ملکشاهی برای تردد از ایلام به مهران و بالعکس استفاده کنند و این روند تا آخر طرح ادامه دار خواهد بود.

هادیان فر با اشاره به این که رفته رفته موج برگشت را داریم تصریح کرد: امروز پیش بینی ما این بود که مرز مهران را به ایلام یک طرفه داشته باشیم ولی به جهت اینکه زائران قصد عزیمت داشتند و ورودی شهر مهران با شرایطی که ایجاد شد میزان سطح اشغال جاده زیر ۵۰ درصد بود لذا را به صورت دو طرفه نگه داشتیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه در تمام مرزهای ما تردد به صورت عادی و دو طرف در جریان است و در بعضی از محورها مثل مهران به ایلام ترافیک به صورت نیمه سنگین و یا روان است.

این مقام مسئول با اشاره به این که یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر هم چنان در عتبات عالیات حضور دارند گفت: بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در مرزها است که ۷۹ هزار وسیله آن فقط مربوط به شهر مهران است.

سردار هادیان فر گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار از مرزهای زمینی به عتبات عالیات عزیمت کرده بودند و ۲ میلیون زائر هم به کشور بازگشتند.

وی در پایان گفت: بیش از ۹۲۰ هزار وسیله نقلیه را در پایانه های مرزی و پارکینگ های شهر های شلمچه، چذابه، مهران و خسروی داشته ایم که بخش زیادی از آنها ترخیص شده و زائران به وطن برگشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha