موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی کننده رشادت‌های لشکر ۲۵کربلا است

استاندار مازندران با حضور در موکب اوقاف استان مازندران در شهر مقدس سامرا اظهار کرد:خدمت در موکب ها همانند خدمت در دفاع مقدس بوده و موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی کننده رشادت‌های لشکر ۲۵کربلا در ایام دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور با حضور در موکب اوقاف استان مازندران در شهر مقدس سامرا اظهار کرد: توفیقی بود تا در این جمع معنوی حضور پیدا کنیم، از این جمعی که سال های سال است به زائران امام حسین (ع) و ائمه اطهار خدمت می کنند روحیه گرفتیم.

وی با بیان اینکه دو استان مازندران و لرستان خدمت‌رسانی خوبی به زائران داشته اند، افزود: ما برای انجام وظیفه در میان خادمین حضور پیدا کردیم تا از طرف مردم مازندران از خادمینی که به نمایندگی از آنان به زائران خدمت می کنند، تشکر کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه خدمت در موکب ها همانند خدمت در دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی کننده رشادت‌های لشکر ۲۵کربلا در ایام دفاع مقدس است، ما رزمندگان اسلام را در ایستگاه های صلواتی مشاهده می کردیم که با چه شور و هیجانی به رزمندگان خدمت می‌کردند اینجا هم همان شور و هیجان را دیدیم.

حسینی پور با بیان اینکه خادمین به زائران با عشق خدمت رسانی می‌کنند، بیان کرد: این اقدام عاشقانه است، آن ها دوری از خانواده، گرمای بالای ۴۵ درجه خطرات امنیتی را به جان می پذیرند و عاشقانه در این راه قدم برمی دارند.

استاندار مازندران ادامه داد: همه اقشار مردم از کارمند، رئیس و کارگر معمولی به عشق آقا امام حسین (ع) خدمت می کنند.، از خداوند متعال می خواهم عاقبت همه عزیزانی که خالصانه سال های سال خدمت رسانی می کنند به شهادت ختم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha