کد خبر: 187346
۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۱
در فوتبال ایران چه می گذرد؟!

آیا این رسم انصاف است که اسکوچیچی که در بدترین شرایط فوتبال ایران این ریسک را کرد که سکاندار فوتبال شود و با اقتدار ایران را به جام جهانی برساند با بی احترامی تمام اخراجش کنیم تا عالیجناب کی روش را برگردانیم؟

وحید فتحعلی

کشور ما سابقه طولانی در زمینه بازگشت به عقب ها دارد روزی تشخیص فدراسیونی که مهدی تاج رئیسش بود این بود که کی روش دیگر بدرد فوتبال ایران نمی‌خورد و همون فدراسیون که اتفاقا باز مهدی تاج با هزار زد و بند رئیسش شد امروز تصمیم گرفت و فهمید که نه کی روش بدرد فوتبال ایران می‌خورد!

براستی در فوتبال ایران چه می گذرد ؟ رئیس فدراسیونی که ننگین ترین قرارداد تاریخ فوتبال ما در زمان او اتفاق افتاده ( قرارداد با مارک ویلموتس ) چطور دوباره با وجود تخلفات گسترده باز رئیس فدراسیون می شود و مربی سابق را که سابقه طولانی در درگیری ، تشنج و حاشیه در کشور ما و سایر کشورهایی که مربیگری کرده دارد دوباره سرمربی فوتبال ایران می کند که محبوبیت کسب کند ! براستی مربی بزرگ دیگری در سطح جهان وجود ندارد که ما عالیجناب را به فوتبالمان برگرداندیم؟ ایشان در ۸ سال چه دستاورد فنی ای برای فوتبال ما داشت که دوباره او را برگرداندیم ؟ آیا این رسم انصاف است که اسکوچیچی که در بدترین شرایط فوتبال ایران این ریسک را کرد که سکاندار فوتبال شود و با اقتدار ایران را به جام جهانی برساند با بی احترامی تمام اخراجش کنیم تا عالیجناب کی روش را برگردانیم؟ چرا چون اسکوچیچ هوچی گری و حاشیه داشتن را بلد نبود؟ چند ماه است که تیم ملی ما روی هوا است و رقبای ما به شدت در حال آماده سازی خود برای جام جهانی هستند و ما هر روز یک خبر جدید از تیم ملی می شنویم و تازه تمرینات ما با جناب کی‌روش شروع شد و با دو بازی تدارکاتی به مصاف رقبای خود خواهیم رفت! به کجا داریم میریم ؟ با وجود این همه بازیکن خوب و درجه یک که قطعا آماده ترین بازیکنان ما در چند دهه اخیر هستند این چه برنامه آماده سازی ای بود که در فاصله کمتر از دوماه به جام جهانی در پیش گرفتیم !

واقعا در مملکت ما قحط الرجال است که سالهاست یک عده خاص در فدراسیون فوتبال دست به دست می شوند و هیچ نیروی جدید و متخصصی وارد نمی شود؟ امروز مطمئن هستیم که باز هم در جام جهانی هیچ اتفاق مثبتی برای ما رخ نخواهد داد و ما بیشتر از سه بازی در جام جهانی نخواهیم کرد چون اصلا برنامه ریزی واژه غریب و گمشده در ایران است چه در ورزش چه در هنر و چه در اقتصاد!

ما قطعا تا وقتی که مدیران فاسد و کار نابلدی رو چند باره به کار بگیریم به سمت پسرفت حرکت خواهیم کرد و همیشه فقط این امیدواری رو خواهیم داشت که انشاالله همه چیز درست می شود ! و حیف فوتبالی که با وجود این همه استعداد و توانایی بدست مدیرانی نالایق و کارنابلد می افتد که دست از سر فوتبال بر نمی‌دارند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha