خبری از بلیط هواپیما از شهرهای بزرگ به مشهد نیست + عکس

ایام دهه آخر صفر درحالی فرامیرسد که مردم ایران در حال آماده سازی برای سفر به مشهد و حضور در حرم امام رضا (ع) در شب و روز شهادت ایشان هستند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، ایام دهه آخر صفر درحالی فرا می رسد که مردم ایران در حال آماده سازی برای سفر به مشهد و حضور در حرم امام رضا (ع) در شب و روز شهادت ایشان هستند. این درحالی است که برخی از مردم با وسیله نقلیه شخصی این روزها در راه مشهد هستند و برخی دیگر به دنیال خرید بلیط هواپیما یا قطار یا اتوبوس برای سفر به مشهد مقدس هستند.
اما با یک جستجوی ساده در سایت‌های خرید بلیط مخصوصا بلیط هواپیما مشاهده می‌کنیم که در تاریخ‌های مختلف مانند یکم مهر خبری از فروش بلیط هواپیما به مشهد از شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، اصفهان، شیراز و ... نیست.
این درحالی است که حتی تاریخ‌های بعد از یکم مهر نیز از ناموجود بودن بلیط پرواز به مقصد مشهد خبر می‌دهد.
طبق پیش بینی‌های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان استان خراسان رضوی و کشور از حضور ۴ تا ۸ میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر در مشهد خبر میدهند که این امر میطلبد تا ایرلاین‌های کشور پروازهای بیشتری به مقصد مشهد مقدس در نظر بگیرند.

خبری از بلیط هواپیما از شهرهای بزرگ به مشهد نیست + عکس

خبری از بلیط هواپیما از شهرهای بزرگ به مشهد نیست + عکس

همه بلیط‌ها فروخته شده
حسن جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در این خصوص گفت: درحال حاضر همه بلیط‌های پروازها به مقصد مشهد توسط شرکت‌ها به فروش رسیده است.
وی گفت: ظرفیت همه پروازها تکمیل و حتی نسبت به سال گذشته پروازها به مشهد افزایش پیدا کرده است. اما هنوز پرواز فوق العاده در نظر گرفته نشده است.
این کارشناس صنعت هوایی کشور، افزود: امسال در دهه پایانی ماه صفر، پذیرش مسافر در فرودگاه مشهد چندبرابر افزایش را پیدا کرده و همچنین آمادگی پذیرایی از افزایش پروازها و درخواست شرکت‌ها را داریم.
صنعت فرسوده هوایی کشور
به گزارش شهرآرانیوز، ناوگان هوایی کشور فرسوده شده و شرکت‌های هواپیمایی، هواپیمای مناسبی برای افزایش پروازها به مقصد مشهد ندارند. همچنین پیش بینی می‌شود در صورت نیاز و افزایش مسافر مسیرهای پروازی را از سایر شهرها را به مقصد مشهد تغییر دهند تا جوابگوی نیاز مسافران و مردم برای سفر به مشهد مقدس باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha