بیانیه دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاهها درباره وقایع اخیر

۵۷ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای سو استفاده معاندین از وقایع اخیر را محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، ۵۷ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه ای سو استفاده معاندین از وقایع اخیر را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند
(شهید حاج قاسم سلیمانی)

خبر درگذشت غم انگیز خانم مهسا امینی برای تمامی مردم ایران اندوهی وصف ناشدنی به همراه داشت و موجب به درد آمدن دل همه هموطنان گردید. با نهایت تاسف و تاثر خدمت خانواده ایشان مراتب تسلیت خود را اعلام می‌داریم و تسلی و آرامش دل‌های غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

دانشجویان عزیز

وظیفه ذاتی نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت داخلی کشور و حفاظت جامعه از بزه‌ها و آسیب‌ها اجتماعی، گواه بر جایگاه مهم و ماموریت دشوار و حساس نیروی محترم انتظامی و ضابطان خدوم این مجموعه پر افتخار است، مجموعه‌ای که در راه تامین امنیت و آرامش شهروندان بالغ بر ۱۳ هزار شهید تقدیم میهن و نظام اسلامی کرده است.

در حالی که مسئله بدحجابی یک موضوع چند وجهی و پیچیده است و متاسفانه متولیان اصلی آن در جبهه فرهنگی با وجود بودجه‌های سنگین در سردرگمی قرار دارند، نیروی انتظامی را در مقابل سیبل سستی و کوتاهی خود قرار داده و بار خود را به دوش ضابطان انداخته اند.

متاسفانه ساعاتی پس از انتشار موضوع خانم امینی رسانه‌های معاند خارجی و ایادی آن‌ها در داخل کشور اقدام به تحریف، جوسازی، سیاه نمایی و سو استفاده از درگذشت ایشان نموده و با به راه انداختن ادعاهای یک سویه اقدام به اتهام زنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پلیس امنیت اخلاقی نمودند و با به راه انداختن جوی متشنج و هیجانی در جامعه، تجمعاتی غیرقانونی را در داخل دانشگاه‌ها که قربانیان تحریف عمیق رسانه‌ای دشمن بودند، هدایت و رهبری نموده و موجب آسیب زدن به اموال عمومی و شعارهایی هنجارشکنانه شدند.

در حالی که رئیس جمهور و روسای سایر قوا با دستورات فوری نسبت به پیگیری مسئله پیش آمده اقدام کرده و رئیس جمهور در تماس تلفنی با خانواده امینی، اعلام می‌دارد که بررسی موضوع به صورت ویژه را در دستور کار قرار گرفته است و همچنین رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضائی و رئیس مجلس در صحن علنی اعلام میدارند واقعه پیش آمده را با جدیت رسیدگی می‌کنند، اما دشمن با هدف گیری وفاق ملی در آستانه عزیمت رئیس جمهور به آمریکا و حضور در سازمان ملل به دنبال ضربه جدی به وحدت و همگرایی مردم می‌باشد، اما دشمنان از جمله منافقین، گروهک‌های تروریستی و جدایی طلبان بدانند که حفظ روحیه انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن و پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی از شاخصه‌های مستمر و پایدار در شخصیت هر دانشجوی انقلابی است.

جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکومیت اغتشاش‌های اخیر، اعلام می‌دارد که خط قرمز اصلی ما دانشجویان انقلابی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است، همان ارزش‌هایی که بر خون هزاران شهید استوار مانده و از اصول انقلاب اسلامی و مهم‌ترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ما و مقام معظم رهبری است و در نگاه ما جای هیچ‌گونه مسامحه‌ای در این مسئله وجود ندارد.

در پایان با اشاره به نامه‌ای که در همان ساعات اولیه واقعه خطاب به فرمانده محترم ناجا ارسال شد و تقاضای شفاف سازی ابعاد مختلف قضیه مطرح گردید. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اقدام و پیگیری ویژه در خصوص موضوع فوق را از دستگاه‌های مربوطه به خصوص وزارت کشور و نیروی انتظامی خواستار است و برخورد با آشوبگران و مخلان امنیت و آرامش مردم را مطالبه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha