طرح‌های پژوهشی ترکیبی از چند پایان‌نامه در حوزه علوم شناختی مورد حمایت قرار می‌گیرد

در راستای ارتقای دانش علوم شناختی در سطح کشور، طرح‌های پژوهشی ترکیبی از چند پایان‌نامه حمایت می‌شود.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در راستای سیاست‌های خود می‌کوشد با حمایت از طرح‌های پژوهشی، زمینه ترویج دانش، تولید فناوری و خدمات شناختی را در سطح کشور فراهم و انگیزه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی در حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی گسترش دهد.

ستاد به‌منظور افزایش هم‌افزایی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی در راستای تحقق اهداف مصوب در حوزه علوم شناختی در نوزدهمین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی در پاییز سال جاری از طرح‌های دسته ج حمایت می‌کند.

طرح‌های پیشنهادی محققان در این فراخوان شامل ترکیبی از حداقل دو پایان‌نامه (کارشناسی ارشد/ دکتری) است که باید در راستای اهداف پژوهشی، توسعه فناوری و یا خدمات شناختی و در چارچوب اولویت‌های ستاد قرار داشته و دستاورد یکپارچه‌ای را دنبال کنند.

طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری، خصوصاً در حوزه‌ی علوم پایه، مشروط به مشخص بودن فازهای بعدی طرح برای رفع نیازهای جامعه و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرند. به‌علاوه برای تشویق محققان، به‌منظور ترکیب پایان‌نامه‌ها در قالب طرح پژوهشی، میزان حمایت از طرح‌های دسته ج تا سقف یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این فراخوان از تمامی محققان واجد شرایط دعوت کرده است تا فرم پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی دسته ج تکمیل کرده و در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهرماه سال جاری، از طریق کارتابل کاربری خود در سایت این ستاد بارگذاری کنند. بارگذاری فایل پیشنهاد طرح فقط در تاریخ اعلام شده ممکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha