نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی هفته آینده اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،محمدمهدی نوروز شمسی - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱ در ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در ۱۷ حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون دستیاری دندانپزشکی تعداد یک هزار و ۸۵۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و ۱۶۲ نفر زن و تعداد ۶۸۹ نفر مرد هستند. این آزمون برای رشته‌های تخصصی دندانپزشکی برگزار شد.

نوروز شمسی تاکید کرد: نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (احراز حداقل ۵۰ درصد نمره خام آزمون)، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و در حال حاضر نیز مراحل شفاهی و آزمون عملی این داوطلبان در حال طی شدن است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی پس از برگزاری مراحل شفاهی آزمون در هفته آینده اعلام خواهد شد.

رشته‌های امتحانی این دوره از آزمون شامل پروتزهای دندانی، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پریودانتیکس، بیماری‌های دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha