پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که تا تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

وی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: ارزش ریالی خرید گندم تا تاریخ ۲۹ شهریور سال جاری بیش از ۲۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال می‌باشد که ۵۷ درصد از بهای کل خرید تضمینی استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران انجام شده است و کشاورزان استان زنجان هیچ نگرانی درباره به تعویق افتادن پرداخت بهای گندم نداشته باشند.

زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از ۲۱۰ هزار و ۹۱ تن گندم کشاورزانی که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال به حساب کشاورزان واریز واریز شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: خرید تضمینی گندم تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha