امنیت و آرامش مردم، خط قرمز ماست

استاندار کرمان در مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع نیروهای مسلح، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و آنچه امروز داریم محصول خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز۳۱ شهریور در آئین رژه هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس آغاز دوران شرافتمندی ملت و یک ضرورت برای کشور است.

وی افزود: مرور دوران قبل از دفاع مقدس همواره لازم است؛ چرا که ایران د رآن زمان منافع زیادی برای استکبار داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن پایگاه خود را از دست داد.

استاندارکرمان با بیان اینکه کشور در زمان جنگ هنوز آمادگی های لازم را نداشت، تصریح کرد: ما در دوران جنگ، تنها و بدون هیچ کمکی و با استفاده درست از امکانات موجود و همراه با بسیج همگانی در اقشار مختلف به فرمان امام راحل توانستیم در برابر دشمنی که تمام توان و پشتیبانی مالی دنیا را داشت بایستیم.

فداکار با اشاره به اینکه شهدا مطیع محض ولی‌ فقیه بودند و برای رضای خدا کار می‌کردند، بیان کرد: آنچه جنگ ما را موفق کرد اطاعت محض از رهبری و کار خالصانه بود و هنوز هم رمز موفقیت، اطاعت از رهبری و کار خالصانه است .

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و آنچه امروز داریم محصول خون شهداست، لذا در برابر هرگونه شرارتی که امنیت مردم را در کشور به خطر بیاندازد، می ایستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha