پیکر پاک شهید مدافع امنیت بر دستان مردم جیرفت تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت "سجاد محمدی سلیمانی" که در حین گشت ایست و بازرسی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با حضور گسترده مردم شهید پرور شهر جیرفت تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهید والامقام "سجاد محمدی‌ سلیمانی" مامور پاسگاه انتظامی اسفندقه جیرفت که شامگاه یکشنبه ۲۷ شهریورماه در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با حضور گسترده امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم و خانواده شهدا از مقابل فرمانداری جیرفت از مسیر چهارراه سینما جیرفت تا حسینیه شهدا و سپس به سمت گلزار شهداء شهرک آزادگان این شهرستان، تشییع و خاکسپاری شد.

ماجرای شهادت این مامور نیروی انتظامی توسط پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، اینگونه بیان شده است؛ که شامگاه ۲۷ شهریورماه یک تیم از نیروهای پاسگاه انتظامی اسفندقه در مسیر جاده مواصلاتی اسفندقه اقدام به گشت ایست و بازرسی می کنند، که در حین گشت زنی، ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی توسط یکی از خودروهای اشرار زیر گرفته می شود و به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

پیکر پاک شهید مدافع امنیت بر دستان مردم جیرفت تشییع شد

امام جمعه جیرفت در آیین تشییع پیکر شهید سجاد محمدی سلیمانی شهید مدافع امنیت گفت: مردم و امت ایران اسلامی قدردان نیروهای امنیتی و نظامی، بسیجی، بویژه نیروی جان بر کف انتظامی که امروز مظلوم واقع شده اند، هستند.

حجت‌ الاسلام میثم تارم اظهار داشت: مردم قدر نیروی انتظامی را می‌ دانند و حمایت خود را به طور قاطع و جامع از آنها اعلام می‌ کنند و پای نیروی انتظامی ایستاده‌ اند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی پای امنیت و نظام ما ایستاده و هر روز در این راه شهید می‌ دهد.

امام جمعه جیرفت؛ با بیان اینکه شهیدان عزیز، جان برکف و ولایتمداری مانند سجاد محمدی سلیمانی در نیروی انتظامی به شهادت رسیده‌ اند، ادامه داد: وظیفه ما این است که قدر این نیرو را بدانیم و ان شاءالله این هفته بعد از اقامه نماز جمعه، امت اسلامی و مردم شهرستان جیرفت به حمایت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌ های اسلامی و در پاسخ به استکبار جهانی و کسانی که در این روزها حتی به قرآن مجید و مقدسات ما بی احترامی کردند، با راهپیمایی خود پاسخ دندان شکن خواهند داد.

حجت الاسلام تارم، اضافه کرد: همه باید متوجه باشند که نیروی انتظامی با کمال دقت، صراحت، قاطعیت، هم حافظ نظم و امنیت است و هم نسبت به مردم نهایت لطف، دلسوزی و مهربانی را دارد.

شایان ذکر است؛ جاده‌ های روستایی شهرستان جیرفت توسط قاچاقچیان و اشرار برای قاچاق کالا و مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌ گیرد و سالانه چندین شهید برای مقابله با قاچاقیان تقدیم انقلاب و میهن می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha