به زودی به هتک حرمت ها پاسخ خواهیم داد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: بزودی به هتک حرمت‌ ها پاسخ داده می‌ شود. هنجار شکنی‌ ها و اهانت به حجاب، مقدسات و شهیدان از جمله شهید سلیمانی در شهر شهید سلیمانی قابل بخشودن نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ خطیب جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس باعث شد تا ایران اسلامی، برای اولین بار در طول قرون اخیر، یک وجب از خاکش را از دست ندهد.

وی افزود: برای پرچم و وجب به وجب خاک ایران شهید داده ایم، بر حفظ هرچه بیشتر آرمان‌ های مقدس شهید سلیمانی و همه شهدا و امام راحل تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان، با اشاره به تقوای الهی گفت: تمام توان خود رابرای دستورات خدا صرف کنید و کارهای خود بر اساس هوا و هوس نگذارید و رعایت تقوای الهی ضرورت است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به مناسب‌های آخر ماه صفر از جمله شهادت امام مجتبی(ع) امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اسلام(ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته مردانگی‌ ها و دفاع از ارزش‌ های اسلامی و به نمایش گذاشتن ایمان و اعتقاد دینی است.دفاع مقدسی که جوانان برومند این کشور برای دفاع از ارزش‌ ها از یکدیگر سبقت می‌ گرفتند و شب‌ های ماندگاری که جوانان این ملت همچنین رزمندگان و جانبازان، بسیجیان، آزادگان و سلحشوران رشید این کشور خلق کردند.

وی در ادامه صحبت هایش با بیان اینکه حضور شجاعانه رئیس جمهور در سازمان ملل و دفاع مجاهدانه رئیس جمهور از ایرانیان جای بسی تبریک دارد، ابراز داشت: دفاع از ارزش‌های دینی پیگیری دستور شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، برافراشته کردن پرچم ایران و عکس شهید حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل نشان از عزم و اراده رئیس جمهور مردمی در برابر دشمنان است.

امام جمعه کرمان، ضمن تبریک عضویت رسمی ایران در پیمان اقتصادی شانگهای در شرایط تحریم به دولتمردان و مردم ایران، اذعان داشت: بازگشایی مدارس را به مردم ایران و جامعه تعلیم و تربیت، تبریک می گویم و بازگشایی مدارس نشانه این است که دولت موفق به شکست کرونا شد و این غلبه بر کرونا، باعث شده تا بعد از دو سال مدارس به صورت حضوری برگزار شوند.


حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: این اتفاقات قلب و دل هر آزادیخواهی را جریحه دار کرده است، اما شهر شهید سلیمانی درباره این اتفاقات هنجارشکن سکوت نمی کند.


وی با غم انگیز خواندن مرگ یک جوان، بر پیگیری این موضوع و برخورد با مقصرین تاکید و تصریح کرد: متاسفانه برخی این حادثه را بهانه کرده اند و اتفاقاتی پس از آن افتاده که معمولی نیست. حوادثی که به اسم دفاع از حقوق شهروندی، با حرکت داعشی، انسانی را به آتش کشیدند و به حجاب اسلامی توهین کردند. اموال عمومی را به آتش کشیدند، به حجاب، مقدسات، قرآن، شهدا و شهید نازنینی که ۴۰ سال همه وجودش را برای دفاع از حریت گذاشت، اهانت کردند که اینها بخشیدنی نیست.

اما این حادثه بهانه‌ ای شد که برخی‌ ها اتفاقاتی را انجام دادند، که این‌ ها معمولی نیست، چرا که گروهی از دشمن خط گرفتند و جریان سازی، هشتک سازی و هتک حرمت، توهین به حجاب، شهیدان و مقدسات اسلام به اسم دفاع از حقوق بشر انجام شد، ولی صدها حقوق شهروندی را تضعیف کردند. به غرور ملی ما هجمه کردند؛ به پرچمی که برایش شهید دادیم نیز جسارت و به غیرت دینی ما توهین شد.


خطیب جمعه کرمان، کرمان را شهر مقاومت و شهر حاج قاسم دانست و گفت: بزودی به این هتک حرمت‌ ها پاسخ داده می‌ شود. هنجار شکنی‌ ها و اهانت به حجاب، مقدسات و شهیدان از جمله شهید سلیمانی بخشودنی نیست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی؛ خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از خواص در جریان اخیر لغزیدند، و با صحبت هایشان میدان را برای دشمنان مهیا کردند. اینجاست که ضرورت جهاد تبیین بر ما روشن‌ تر می‌ شود، تا بعضی ها دچار شک نشوند، زیرا بعضی ها با حرف هایشان میدان را برای دشمن فراهم کردند.


وی به مرور فتنه‌ های ۸۸ و ۹۶ و... اشاره کرد و افزود: نباید برخی از خواص به این فتنه‌ ها توجه داشته باشند و با بیان اینکه چرا بعضی زمین را برای دشمن آماده می‌ کنند، خاطر نشان کرد: ملت انقلابی و شهید پرور بویژه در استان کرمان حتما این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و در آینده ای نزدیک جواب محکم و کوبنده‌ ای خواهد داد.

امام جمعه کرمان در خاتمه افزود: امیدواریم این انقلاب را با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ ای به دست صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha