خدمت رسانی جمعیت هلال‌ احمر به زائران امام رضا(ع)

امدادگران و جوانان هلال احمر به کمک زائران امام رضا (ع) شتافتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، ذاکریان، سرپرست هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به پوشش امدادی مراسم شهادت امام رضا (ع) گفت: خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر با ایجاد 106 پایگاه و پست موقت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آغاز شده است و از نیروهای 7 استان دیگر برای پوشش مسیرهای منتهی به مشهد مقدس بهره گرفته شده است.

وی اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در حال حاضر به ارائه خدمات به زائران امام رضا علیه السلام که قصد پیاده روی به سمت حرم رضوی در مشهد را دارند، می‌پردازند.

ذاکریان تصریح کرد: از بیست و هفتم شهریور ماه خدمات امدادی جمعیت هلال‌ احمر با ایجاد 106 پایگاه و پست موقت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آغاز شده است و از 7 استان معین برای پوشش مسیرهای فوق استفاده شده است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسئولیت امدادرسانی به زائران در حوادث احتمالی بر عهده جمعیت هلال‌ احمر است و برنامه‌ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

ذاکریان در ادامه یادآور شد: حدود 100 نفر از جمعیت هلال‌احمر مسئولیت ارائه خدمات به زائران حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام را بر عهده‌ دارند و افراد سالمند را در امر زیارت امام رضا (ع) همراهی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: خدمات هلال احمر تا پنجم مهر ماه به زائران حرم مطهر رضوی ادامه دارد تا عزیزانی که قصد سفر به مشهد دارند به سلامت به مبدا سفر خود بازگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha