برنامه‌ریزی برای بازگشت سفر زوار مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر

برنامه‌ریزی برای بازگشت سفر زوار مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر و پایانه برکت همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

برنامه‌ریزی برای بازگشت سفر زوار مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جابه‌جایی زوار اربعین حسینی توسط ۸۵۰ ناوگان طی کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: پس از استقرار در پایانه‌های مرزی به منظور برنامه‌ریزی برای زوار مشهد مقدس عازم این شهر خواهیم شد.

تمدید مدت زمان ارسال فراخوان طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی معاونت حمل و نقل
مدیرکل دفتر طرح جامع معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از تمدید مدت زمان ارسال اسناد فرخوان طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی خبر داد.

تخصیص لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه‌جایی زائران اربعین
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تخصیص دو تا شش حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد.

ارائه خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بستر درگاه ملی دولت هوشمند
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد خدمات منحصربه‌فرد خود را در بستر درگاه ملی دولت هوشمند به عموم مردم ایران ارائه کند.

پایانه برکت همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری پایانه برکت را جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور خواند و از خروج یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها طی یک شبانه روز خبر داد.

برگزاری دومین نشست کارگروه آموزش و فرهنگ‌سازی کمیسیون ایمنی راه‌ها
دومین نشست کارگروه آموزش و فرهنگ‌سازی کمیسیون ایمنی راه‌های وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگانی از سازمان‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صدا و سیما، بهزیستی، اورژانس، بیمه مرکزی،‌ وزارت کشور،‌ ناجا و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار شد.

طرح بهسازی محورباغیک- تفرش عملیاتی شد
معاون فنی و راه‌های روستایی استان قم عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، طرح بهسازی ۵ کیلومتر از محور باغیک- تفرش( سه راه سبزعلی- فوجرد) عملیاتی شد.

انجام ۳۸گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک در راه‌های استان قزوین
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انجام ۳۸گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک در راه‌های این استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha