۴۲ پروژه ورزشی در آموزش و پرورش کردستان در دست ساخت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۴۲ پروژه ورزشی شامل ۳۵ چمن مصنوعی و ۷ سالن ورزشی به استان کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، هاشم ناظمی جلال با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: این پروزه ها به طور متوسط از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردارند و امیدواریم با اجرای این طرح ها میانگین سرانه ورزشی در استان ارتقاء پیدا کتد.

وی در ادامه به دستاوردهای سفر هیات دولت به کردستان در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: در این سفر حدود ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه سازی و خرید تجهیزات مدارس اختصاص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین به اجرای طرح شهید سلیمانی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: ۴۲ پروژه شامل ۳۵ چمن مصنوعی و ۷ سالن ورزشی در قالب این طرح به استان کردستان اختصاص یافته است که به طور متوسط از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردارند و امیدواریم با اجرای این طرح میانگین سرانه ورزشی در استان ارتقا پیدا کند.

وی همچنین با بیان اینکه امسال برای اولین بار مرز باشماق مریوان برای اعزام زائران اربعین بازگشایی شد؛ گفت: حدود ۲۰ مدرسه شهرستان مریوان اسکان زائرین را بر عهده داشتند و این یک اتفاق بسیار مبارک بود.

ناظمی جلال با بیان اینکه استان فرهنگی کردستان، دانش آموزان مستعد و تلاشگر زیادی دارد؛ گفت: خوشبختانه در زمینه المپیاد نانو در چند سال اخیر آموزش و پرورش کردستان رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بار دیگر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری کرد بازگشایی مدارس به بهترین شیوه ممکن در استان کردستان انجام شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات تیم منسجم پروژه مهر استان، با بیان اینکه در زمینه پروژه مهر کار جهادی در استان انجام شده است؛ گفت: ان شاءالله مجموعه تلاش همکاران منجر به بازگشایی بانشاط مدارس شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha