دیار کریمان، میزبان شهدای گمنام

در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، آیین استقبال از پیکر مطهر سه شهید گمنام با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در سومین روز از هفته دفاع مقدس و در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، دیار کریمان، زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز دوم مهر ماه میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام است و آیین استقبال از این شهدا صبح امروز با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، معاون سیاسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مردم شهیدپرور کرمان و جامعه ایثارگری برگزار شد.

پیکر این شهیدان والامقام با همراهی مسئولان و مردم شهید پرور دیار کریمان، از محل فرودگاه بین المللی کرمان تا گلزار شهدای این شهر بر دستان مردم تشییع شد.

پیکر شهید اول که شهید گمنام ۲۲ ساله‌ ای است که در ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه به شهادت رسیده است، ۳ مهرماه همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در روستای کوهپایه از توابع کرمان به خاک سپرده می‌ شود.

پیکر شهید دوم که ۱۹ ساله‌ است و در بیستم اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده است، نیز دوشنبه ۴ مهرماه در روستای همت آباد بخش تکاب از توابع شهداد آرام خواهد گرفت.

شهید سوم که ۱۸ ساله است و در ۲۴ مرداد سال ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ در منطقه چندگوله به شهادت رسیده است، هم سه‌ شنبه ۵ مهر ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) در روستای فتح‌ آباد از توابع شهرستان زرند به خاک سپرده می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha