«باران» در دهه پایانی ماه صفر به تلویزیون می‌آید

برنامه «باران» در ایام رحلت نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) به صورت ویژه‌ای از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی از شنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۶مهر) هر روز حوالی ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

شنبه و در شب ارتحال پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع) حجت‌الاسلام نظافت با حضور در این برنامه به گفتگو پیرامون سیره زندگی این دو بزرگوار خواهد پرداخت.

یکشنبه شب نیز علیرضا دلبریان با روایت‌هایی از دفاع مقدس در برنامه حاضر می‌شود.

«باران» سه‌شنبه مصادف با شهادت امام رضا (ع) در دو نوبت حوالی ساعت ۱۰:۰۰ و ۱۹:۰۰ روانه آنتن می‌شود و چهارشنبه به مناسبت آغاز ربیع‌الاول میزبان یکی از خدام تعویض پرچم حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

گفتگو با خانواده‌های حاضر در حرم، معرفی کتاب، خوانش احادیث امام رضایی و گزارش حال و هوای حرم امام رضا (ع) در این ایام از دیگر بخش‌های برنامه «باران» خواهد بود.

«باران» کاری از مرکز ارتباطات و رسانه‌های تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و اجرای فرزاد جمشیدی است که از شنبه تا چهارشنبه این هفته حوالی ساعت ۱۹:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha