پیگیری اعتبارات مجموعه سلامت فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور، راهکارهای جذب اعتبارات مجموعه سلامت فارس را در حیطه های مختلف پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه با همراهی دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در دیدار با دکتر «رحیم ممبینی» معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور، به پیگیری اعتبارات مجموعه دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با اشاره به پیگیری پروژه های سفر ریاست جمهوری در مجموعه سلامت فارس، به بررسی راهکارهای جذب اعتبارات لازم در این زمینه پرداخت.

دکتر سید وحید حسینی همچنین ضمن ارائه گزارشی از پروژه های در دست انجام دانشگاه، بر تسریع در تامین اعتبارات لازم برای پروژه های محرومیت زدایی در مجموعه سلامت استان فارس تاکید کرد.

اهمیت پرداخت به موقع مطالبات مالی کارکنان دانشگاه، دیگر محور صحبت های رئیس دانشگاه در این نشست بود که راهکارهای تامین منابع مالی در این زمینه و سرعت بخشیدن به روند مطالبات مالی معوق کارکنان، پیگیری شد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست مهم ترین اولویت های مالی دانشگاه را در حیطه های عمرانی، پشتیبانی و پرداخت مطالبات، بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha