فرهنگسرای فانوس شهرستان رفسنجان افتتاح شد

سرپرست فرهنگسرای فانوس، گفت: آیین افتتاحیه فرهنگسرای فانوس همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولین و خانواده های شهدا در گلزار شهدای عباس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا مقیمی، گفت: این فرهنگسرا به متراژ ۱۰۴ مترمربع قسمت اداری و ۶۲۵ مترمربع سالن با اعتبار ۸ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: فرهنگسرای فانونس زیر مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری است، که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و شهدای شهر به شهروندان در قالب اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، نمایشگاه، جشنواره و تولید محتوای پیرامون شهدا راه اندازی شده است.

فرهنگسرای فانوس شهرستان رفسنجان افتتاح شد
عنوان

به گفته سرپرست فرهنگسرای فانوس؛ این مجموعه در راستای جهاد تبیین و آگاهی بخشیدن به مردم به ویژه نسل جوان در محورهای مختلف از جمله دانش آموزی و دانشجویان شکل گرفته است.

علیرضا مقیمی با اشاره به اینکه در هشت گلزار شهدا در رفسنجان از جمله مومن آباد، علی آباد انقلاب، ماهونک، کریم آباد، عباس آباد، کمال آباد، رحمت آباد و خلیل آباد برنامه های فرهنگی اجرا خواهد شد، گفت: نوجوانانی که در محله ها فعالیت فرهنگی دارند به واسطه اردوهای مختلف و برنامه های آموزشی شناسایی می شوند تا در محله ها با محوریت شهدا فعالیت فرهنگی انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha