مجید انتظامی: من در ایران می‌مانم، نمی‌روم

مجید انتظامی گفت: من عاشق وطنم هستم، همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم، من می‌مانم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت؛ مجید انتظامی آهنگساز و رهبر ارکستر با اشاره به چگونگی ساخت موسیقی فیلم‌ها و محبوبیت آن‌ها گفت: برای ساخت موسیقی فیلم‌ها ریاضت کشیدم، با شخصیت‌های آن‌ها زندگی کردم، اگر به شخصیتی در فیلم تیر اصابت کرده، به من هم تیر اصابت کرده است، به همین دلیل موسیقی این فیلم‌ها از قلب من جوشیده است.

وی گفت: من عاشق وطنم هستم، همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم، من می‌مانم.

«همراه با خاطره‌ها» برگزیده آثار مجید انتظامی

این روزها ارکستر ملی ایران «همراه با خاطره‌ها» برگزیده آثار مجید انتظامی را به مناسبت هفته دفاع مقدس، در تالار وحدت اجرا می‌کند، برگزیده آثار این آهنگساز به رهبری وی پس از یک دهه دوری از صحنه با همکاری مشترک بنیاد رودکی، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود؛ این رویداد موسیقایی پیش از این قرار بود از ششم تا هشتم مهرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا شود که به دلیل استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌های اجرا، «همراه با خاطره‌ها» تا دهم مهرماه تمدید شد، تمامی بلیت‌های این اجرا به پایان رسیده است.

«سمفونی حماسه خرمشهر»، «از کرخه تا راین»، «آژانس شیشه‌ای»، «بوی پیراهن یوسف»، «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «آرزوی بزرگ»، «جایی برای زندگی»، «شیخ بهایی» و «دوئل» قطعات این اجرا هستند؛ این درحالی است که اجرای قطعه سمفونی خرمشهر به صورت کامل، برای نخستین‌ بار صورت می‌گیرد.

در این رویداد، ارکستر ملی ایران با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک، خاطره‌انگیزترین آثار مجید انتظامی را می‌نوازد. همچنین گروه کُر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان، ارکستر ملی ایران را در این اجراها همراهی می‌کند.

منبع:فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha