ساپینتو با صالح و جلالی چه می کند؟

در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، این دو بازیکن حتی همراه تیم ملی راهی اتریش شدند و ابوالفضل جلالی در بازی مهم با اروگوئه در ترکیب تیم ملی به میدان آمد و تا پیش از تعویض نمایش خوبی در جناح چپ خط دفاعی تیم ملی داشت.

حال باید منتظر ماند و دید که دعوت کارلوس کی روش از این دو بازیکن منجر به حضور آنها در ترکیب ثابت استقلال خواهد شد یا نه. در بازی با نساجی ساپینتو از کوین یامگا در جناح راست خط دفاعی اش استفاده کرد و در پست دفاع چپ هم جعفر سلمانی بازی کرد. نمی توان منکر شد استفاده ریکاردو ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت استقلال موقعیت آنها را در تیم ملی حفظ خواهد کرد و در صورت ادامه نیمکت نشینی ممکن است پیراهن تیم ملی را از دست بدهند. البته که باید این حق را هم به ریکاردو ساپینتو داد که ترکیب تیمش را بر اساس منافع استقلال و هم چنین سبک بازی تیم حریف بچیند و به نظر می رسد نیمکت نشینی هر دو بازیکن (صالح حردانی و ابوالفضل جلالی) در بازی با نساجی یک تصمیم فنی بود.

استقلال در بازی بعدی شنبه آینده میزبان گل گهر است. مدافع راست و چپ استقلال بدون شک منتظر هستند برای این بازی مهم بار دیگر به ترکیب آبی ها برگردند. به خصوص صالح حردانی که در پست دفاع راست استقلال بازیکن تخصصی است و شانس بیشتری باید برای بازی باید نسبت به کوین یامگا داشته باشد به این خاطر که این بازیکن بیشتر در پست هافبک راست و وینگر راست و چپ بازی کرده است. از سویی ابوالفضل جلالی هم امیدوار است به سبب بازی خوبی که در برابر اروگوئه از خود به نمایش گذاشت یک بار دیگر شانس بازی در ترکیب ثابت استقلال را به دست بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha