اتفاقات خوبی در مدیریت شهری زنجان در حال رخ دادن است

استاندار زنجان گفت: اتفاقات خوبی در حوزه تجهیزات مربوط به مدیریت شهری در زنجان در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، محسن افشارچی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز آتش‌نشان و رونمایی از تجهیزات آتش نشانی با بیان اینکه وظیفه ما کار کردن برای مردم است اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه تجهیزات مربوط به مدیریت شهری در زنجان در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مهمی با کمک شهرداری و شورای شهر در حوزه آتش‌نشانی در حال انجام است بیان کرد : خوشبختانه با هماهنگی شهرداری و شورای شهر شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه‌های عمرانی در شهر هستیم.

استاندار زنجان اظهار داشت: استانداری در تمام کارهای شهری و عمرانی پشتیبان دستگاه های اجرایی برای امور تسهیلگری و کارگشایی امور شهری از جمله شهرداری‌ است.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر ملتی مقاومتش در برابر نظام سلطه بیشتر باشد، هزینه تراشی در برابر آن نیز بیشتر است، اظهارکرد: دشمنان با روش‌های مختلف ازجمله ترور، انفجار مشغول توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند.

نگهداری از انقلاب از ایجاد آن سخت تر است

حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در ادامه مراسم ضمن تبریک روز آتش‌نشانی و قدردانی از خدمات آتش‌نشانان با بیان اینکه نگهداری از انقلاب از ایجاد آن سخت تر است، گفت: برای پاسداری از انقلاب اسلامی ۲۱۸ هزار شهید تقدیم جامعه شده است.

وی ادامه داد: ۴۳ سال است که مردم پای صحنه هستند که نگهداری از انقلاب علاوه برشور و هیجان و احساس، شعور و تدبیر هم لازم دارد و وقتی مردم در صحنه باشند نصرت خدا شامل حال آنها می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha