نیازمند جذب ۱۰۰ نیروی آتش‌نشان هستیم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: سازمان آتش‌نشانی باید ۲۷۱ نیروی آتش‌نشان داشته باشد که امروز فقط یک سوم نیرو را  دارد و درخواست جذب ۱۰۰ نیروی آتش‌نشان را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان، مجید امیر فضلی، ضمن تبریک روز آتش‌نشان اظهار کرد: آتش نشانان به صورت شبانه روزی هر آن چه دارند در طبق اخلاص گذاشته و تا پای جان در حال خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه هفتم آتش‌نشانی زنجان در اعیاد عید قربان تا غدیر افتتاح شد افزود: ایستگاه هشتم نیز در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان‌ با بیان اینکه در حال رایزنی با دولت در راستای ساخت دو ایستگاه در نهضت ملی مسکن هستیم بیان کرد: کلنگ زنی ایستگاه یازدهم در دهه فجر سالجاری در پروژه سبزه‌میدان خواهد بود.

امیرفضلی با اشاره به اینکه شهر زنجان باید ۲۷۱ نیروی آتش‌نشان داشته باشد اذعان کرد: امروز فقط یک سوم نیروهای مورد نیاز را داریم ، که در این راستا درخواست جذب ۱۰۰ نیروی آتش‌نشان را کرده‌ایم که امیدواریم محقق شود .

وی با اشاره به خریداری دو دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی نیز گفت: بعد از ۱۵ سال با همراهی شهرداری و شورای شهر این دو دستگاه خریداری شده و تمام ناوگان و تجهیزات آتش‌نشانی نیز اورهال شده است.

این مسئول با اشاره به شناسنامه‌دار شدن ساختمان‌های بلندمرتبه افزود: در همین راستا تمامی ساختمان‌های بلندمرتبه رصدهای لازم انجام شده و شناسنامه‌دار می‌شوند ودر صورت عدم رعایت موارد ایمنی آتش‌نشانی به پلمب ساختمان منجر می‌شوند.

امیرفضلی در پایان گفت : از اداره کل راه و شهرسازی درخواست داریم سه بلوک از مسکن‌های ملی را به طور ویژه به آتش نشانان اختصاص دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha