برگزاری ۲۳ امین دوره رزمایش کمک مومنانه در کردستان

۲۳ امین دوره رزمایش کمک مومنانه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار و دیگر مسئولان استانی کردستان در سنندج برگزار و ۹۵ سری جهیزیه، یک هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و ۶ هزار و ۵۰۰ جفت کفش بین اقشار ضعیف جامعه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم نهضت کمک مومنانه در سنندج، گفت: ملت ایران از جمله مردم کردستان در راهپیمایی امت رسول الله جلوه های خوبی از اتحاد را به نمایش گذاشته و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و نشان دادند در مقابل دشمن ایستاده اند.

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه تلاش مذبوحانه دشمنان راه به جایی نخواهد برد، افزود: دشمن می خواهد با استفاده از بهانه های داخلی، ملت را از نظام جدا کند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها نقش بر آب شد.

وی سنندج را پایتخت پیشمرگان کرد معرفی کرد و اظهار کرد: مردم کردستان در دوران دفاع مقدس و قبل از آن جوانان زیادی را در راستای دفاع از هویت ایرانی - اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیشمرگان کرد مسلمان سهم بسزایی در خلق مکتب مقاومت داشته اند، ادامه داد: دشمنان همیشه قصد داشته اند با نقشه های شوم خود، نظام اسلامی را به چالش بکشند اما با وجود مردمی آگاه و بصیر، موفق به این کار نشده اند.

سردار سلیمانی به کمک های مومنانه در دوران شیوع کرونا اشاره داشت و یادآور شد: این طرح با دستور رهبری عملیاتی شد و خیرین، مردم و دستگاه های مختلف به خوبی آن را به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که قشر ضعیف و نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: بسیج نیز در کنار خیرین و افراد صاحب تمکن و دستگاه های مختلف، همواره در میدان خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha