وعده پوچ / خسته شدم هرکاری را خودم پیگیری میکنم

استاندار زنجان در خطاب به دستگاه های خدمات رسان در امر مسکن ملی گفت : نباید یکسری از مسائل پیش پا افتاده در جلسات عنوان شود و باید دستگاه ها پیگیر مشکلات باشند و بنده نباید در هرکاری ورود کنم ، خسته شدم هرکاری رو خودم باید پیگیری کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در سومین جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه پروژه کوی زنگان و کوی نصر با توجه به نزدیک بودن به اتمام قراداد پایش ها بصورت دقیق تر صورت گرفته است افزود : پروژه m6، تا پایان سال نزدیک به ۷۰ واحد تکمیل می‌شود ولی باتوجه به آماده نبودن زیرساخت های لازم کلید تحویل متقاضیان نمی‌شود.

استاندار زنجان در واکنش به این موضوع بیان کرد : مگر قول داده نشده بود که اردیبهشت ماه متقاضیان صاحب مسکن می‌شوند ،مهم این نیست ساخته شود مهم این است بتوانند زندگی کنند.

افشارچی با اشاره به اینکه باید پروژه ها مشخص شود که چه کاری انجام شده است و چه کاری مانده است افزود : نباید یکسری از مسائل های ساخت چاه و ساخت تیر و....نباید در این جلسه عنوان شود و بنده از امروز به مدت یک هفته ای گاز کوی نصر را از شما خواستارم، خسته شدم هرچیزی را خودم پیگیری میکنم .

وی تاکید کرد : باید تا پایان مهر سالجاری ۲۰۰ واحد آب و برق و گاز کوی نصر انجام شود ،همچنین وقتی پروژه ای آماده است ولی قابل تحویل به متقاضیان نیست به چه دردی می‌خورد که من بعد جلسات شورای مسکن باید درصد پیشرفت ،بهره برداری و مشکلات با دستگاه ها عنوان شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان باید پیگیر مشکلات مسکن باشند افزود : این یک موضوع ملی است و این مشکلات است که مردم را ناراضی می‌کند.

افشارچی با بیان اینکه اگر جلسه شورای مسکن از جلساتی است که فقط پربار عنوان می‌شود که فقط بیان شود جلسه تشکیل شده است اظهار کرد: در حوزه تورم و بازار یکسری جلسات کوچک برگزار شد که نتیجه آن را مشاهده کردیم، که اگر می‌خواهید خروجی جلسه با کار منجر سود حداکثر ۲ هفته یکبار جلسه ای چند نفره تشکیل شود تا بررسی شود مشکلات چرا که برگزاری این چنینی جلسات به صلاح نیست و انرژی صرف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha