نجات 116 مصدوم حوادث ترافیکی در هفته گذشته

مرتضی مرادی پور با اشاره به این که نیروهای امدادی هلال احمر در جاده‌های کشور آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند از نجات 116 مصدوم حوادث و سوانح ترافیکی و جاده ای در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در خصوص حوادث و سوانح یک هفته گذشته در سطح کشور گفت: در یک هفته گذشته 757 ماموریت در سطح کشور توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر صورت گرفته است و در مجموع به 4 هزار و 46 نفر که متاثر از حوادث و سوانح مختلف بودند، امدادرسانی شد.

وی افزود: در این بازه زمانی 598 نفر توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند و 440 مصدوم بوسیله ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی جهت درمان تخصصی منتقل شدند و 14 هزار و 178 نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به این که 72 مورد عملیات رهاسازی در جاده‌های کشور توسط نیروهای امدادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: 116 مصدوم و گرفتارشده در سوانح ترافیکی و جاده‌ای نیز در عملیات‌های تخصصی و فنی رهاسازی نیروهای امدادی هلال‌احمر نجات داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha