برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید درمان مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز

آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین وجدید درمان مرکز آموزشی درمانی نمازی با حضورجمعی از مسئولین این مرکز درتالار اقبال لاهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ رییس بیمارستان در این آیین ضمن تبریک موفقیت و پذیرش دکتر« زهرا پویان» مدیر سابق درمان بیمارستان در آزمون دستیاری گفت : اکنون که فرصت ارائه خدمت به بیماران درموقعیت جدید نصیب شما شده است از خداوند توفیق و سلامتی برایتان آرزو داریم و فرصت مغتنمی است تا از تلاشهای دلسوزانه شما در مدت همکاری با حوزه ریاست بیمارستان تشکر کنم .

دکتر «احمد حسین زاده » همچنین دکتر « لیلا دهقان » را به عنوان مدیر جدید درمان بیمارستان معرفی و برایشان آرزوی موفقیت در این مسئولیت کرد .

در ادامه « مهدی خان سالار » مدیر بیمارستان ضمن اشاره به سوابق تلاشها و همکاری های دکتر « زهرا پویان » در بخش های مختلف بالینی و مدیریتی بیمارستان از جمله دفتر بهبود کیفیت ،ایمنی بالینی ،آی سی یو داخلی و مدیریت درمان بخصوص دردوران اپیدمی کرونا قدردانی کرد و برای دکتر « لیلا دهقان » مدیر جدید درمان آرزوی توفیق کرد .

همچنین دکتر « زهرا پویان » طی سخنانی از همکاری و همدلی مسئولین ، کارشناسان و کارکنان تمامی واحدها در مدت تصدی مسئولیت خود در بیمارستان نمازی تشکر کرد.

در پایان لوح تقدیر و هدایایی از طرف تیم مدیریتی بیمارستان و جمعی از مسئولین به دکتر « زهرا پویان » اهدا شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha