پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، از تلاش کارکنان مجموعه «فراجا» در تسری امنیت و آرامش در جامعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در متن پیام دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به دلاوران رشید مجموعه «فراجا» که با عزت و اقتدار، حامی جان و آرامش مردم، مرزبانان کیان ایران سرافراز و تسری بخش موهبت ارزشمند امنیت در جامعه هستند، صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک حضور مقتدرانه شما مردان و زنان غیور مجموعه فراجا در تمامی عرصه های سرنوشت ساز تاریخ این سرزمین، یادآور مفهوم رشادت و تعبیر روشن صلابت وطن است. عزیزانی که تا پای جان، در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی کرده و ارمغان آور امنیت برای یکایک ما هستید.

به این مناسبت جا دارد مراتب قدردانی خود را از همت رفیع و ایثار والای تمامی فرزندان عزیز ایران اسلامی در مجموعه فراجا ابراز داشته و به ویژه از همکاری شما عزیزان در پیشبرد هر چه بهتر اهداف سلامت در استان بسیار سپاسگزارم. همچنین گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای والامقام امنیت ایران اسلامی را که به بهای جان، ایمان به رسالت خطیر خدمت در این عرصه را معنی بخشیدند.

از ایزد متعال سلامت و سعادت تمامی عزیزان مجموعه فراجا را خواستارم و امیدوارم به پاس تلاش و از جان گذشتگی شما عزیزان، ایران اسلامی همواره سربلند و کیان این سرزمین از هر گزندی مصون باشد.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha