تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده انتظامی استان فارس

به مناسبت هفته فراجا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از فرمانده انتظامی استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، به مناسبت هفته فراجا، رییس دانشگاه به همراه جمعی از معاونان و مسوولان دانشگاه با حضور در فرماندهی انتظامی استان فارس، از فرمانده انتظامی استان و مجموعه نیروی خدوم انتظامی تقدیر کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» در این دیدار ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت ولی عصر(عج) و هفته فراجا، با اشاره به نقش نیروهای انتظامی در امنیت کشور افزود: ایجاد امنیت و آرامش در کشور را مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی دلاورمردان نیروی انتظامی هستیم و مردم قدردان تلاش های شبانه روزی این خادمان امنیت و آسایش کشور هستند.

او ادامه داد: خدمت رسانی شبانه روزی مجموعه فراجا به عنوان پاسداران ارزش های والای انقلاب اسلامی و حافظان جان و مال و ناموس مردم و تامین امنیت در کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست؛ این سربازان وطن برای ایجاد آرامش در کشور، جان خود را نیز فدا می کنند که شایسته تقدیر هستند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین از مجموعه انتظامی به پاس همکاری مطلوب با مجموعه سلامت به ویژه در بحران کروناویروس تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای حفظ و ارتقای سلامت مردم استان به ویژه در بحران کروناویروس و ایمن سازی شهروندان با انجام واکسیناسیون در برابر این بیماری قدردانی کرد.

سردار سرتیپ پاسدار «رهام بخش حبیبی» ایجاد امنیت و آرامش و آسایش در جامعه را وظیفه ذاتی و رسالت نیروهای فراجا عنوان کرد و افزود: نیروی پلیس با اقتدار در این مسیر در برابر مخلان امنیت ایستادگی می کند.
او با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته و با تبلیغات فریبکارانه می خواهد به هدف خود برسد که این امر با وجود رهبری فرزانه و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم ولایتمدار و مومن و متدین میسر نیست.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر به هر طریقی خواستار جدایی مردم ایران و پلیس بود، اما فاصله ای بین پلیس و مردم ایجاد نمی شود.
در این دیدار دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر «سید روح الله حسینی» رییس حوزه ریاست و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر حسینی رییس دانشگاه را همراهی می کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha