کد خبر: 188233
۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
تفرقه در گلستان جایی ندارد

استاندار گلستان در اجتماع حافظان وحدت و امنیت استان گفت: اهل سنت، برادران، نفس و جان ایرانیان هستند که دشمنان هیچ گاه نفاق و فاصله بین شیعه و سنی را نخواهند دید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در مصلی وحدت گرگان، خاطرنشان کرد: سکونت همراه با آرامش و وحدت شیعه و سنی در گلستان دشمن را مایوس کرده و با کمک علما، اقوام، بزرگان و هنرمندان، این روند تقویت خواهد شد.

وی اظهار کرد: اغتشاشات صورت گرفته، نقاب از چهره دشمنان انقلاب برداشت و بخش دوم حضور شبکه‌های معاند و سفارتخانه‌های خارجی را نشان داد.

زنگانه افزود: دو نعمت مجهول هستند، سلامت و امنیت که باید قدردان این دو مهم باشیم که اگر خللی به این دو نعمت وارد شود به ما آسیب می‌رسد.

استاندار گلستان بیان کرد: خط ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای وحدت بین شیعه و سنی، یک تاکتیک نیست بلکه یک اعتقاد و راهبرد اساسی و محوری است که با تاسی از آیات قرآن و همراهی فرهیختگان و نخبگان گلستان دست به دست هم داده و با وحدت به سمت تحقق چشم انداز گلستان پیشرفته، حرکت خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha